رئیس استودیوهای ایکس باکس: تعطیلی Tango Gameworks به دلیل تغییر در رهبری بوده است

مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکس باکس، طی مصاحبه‌ای با پادکست Variety Strictly Business اذعان کرد تعطیلی Tango Gameworks در درجه اول به دلیل تغییر در رهبری استودیو بوده است.

این مدیر اجرایی صراحتاً از Tango Gameworks نامی نبرد، اما وقتی از مت بوتی پرسیده شد که چرا توسعه‌دهنده سری The Evil Within تعطیل شده است، وی تغییرات در رهبری را علت آن عنوان کرد. او همچنین توضیح داد که عرضه و عملکرد خوب Hi-Fi Rush، موفقیت‌های آینده را تضمین نمی‌کند.

وی در این باره گفت:

من نمی‌خواهم به دلیل احترام به افراد آنجا به جزئیات تصمیمی که اتخاذ شد ورود کنم. در آنجا آثار مختلفی از جمله Hi-Fi Rush ساخته شده است که یک اثر عالی بود و عملکرد خوبی را برای ما به ثبت رساند.

من فکر می‌کنم چیزی که باید در نظر گرفته شود این است که ما به یک بازی خاص به عنوان یک موقعیت آینده‌نگر نیز نگاه می‌کنیم. چیزهای زیادی برای موفقیت در یک بازی وجود دارد. اینکه چه رهبری حضور دارد و آیا تیم همان تیمی است که قبلاً اثر موفقی منتشر کرده است؟

ما باید همه این موارد را با هم ببینیم و از خود بپرسیم آیا برای موفقیت در آینده آماده شده‌ایم؟ در حالی که ممکن است عوامل یا موقعیت‌هایی وجود داشته باشد که قبلاً منجر به موفقیت شده‌اند، این احتمال نیز وجود دارد که همه آن‌ها هنوز در سر جای خود نباشند، زیرا شما به آنچه که در آینده انجام می‌دهید، نگاه می‌کنید.

استودیوی Tango Gameworks در سال ۲۰۱۰ توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری Resident Evil تاسیس شد. او در طول فعالیتش در این استودیو بر روی بازی‌های The Evil Within 1 و ۲ و Ghostwire: Tokyo کار کرد. وی در سال ۲۰۲۳ از این استودیو جدا شد.

BenyaminBarsamRealThe World EnderMax22موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)جان قماربازSera𝗔𝗿𝗶𝗮.xdTahaic𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀloghainJoel MorganLove GameCambyses The ThirdA.Offgamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)KermitkravinoffAMIR 007SAM LAKEmore
منبع : gamefa.com