همان‌طور که در صفحه خورجین بندرعباس ذکر شده و رفتار خدمات مشتریان نیز این امر را نشان می‌دهد، رضایت مشتریان باسلام از اصول بنیادین این بازار اجتماعی است و تیم خورجین بندرعباس همه تلاشش را می‌کند که این رضایت، محقق شود. از این رو، امکان مرجوع کردن کالاهای دارای اشکال، از حقوق قطعی مشتری‌های خورجین بندرعباس است. ضمن اینکه به هر حال اینجا یک بازار اجتماعی است و ذاتا درصد خطا را نمی‌شود به صفر رساند؛ بنابراین، حق مشتری برای عودت دادن کالایی که ایراد دارد، محفوظ است. شرایط لغو سفارش و بازگرداندن کالا را در ادامه می‌خوانید:

کنسل کردن سفارش پیش از ارسال کالا توسط غرفه‌دار

مشتریانی که با نام کاربری از خورجین بندرعباس خرید کرده‌اند، اگر پیش از اینکه غرفه‌دار محصولش را ارسال کند، از خرید خود منصرف شوند و به خدمات مشتریان باسلام اطلاع دهند، خرید آن‌ها لغو شده و قیمت کالا (بدون هزینه پست) به حساب آن‌ها بازگردانده خواهد شد. ولی انصراف از خرید پس از ارسال محصول توسط غرفه‌دار، تابع قوانین عودت کالاست.

کنسل کردن سفارش و عودت پس از ارسال کالا

در صورتی که محصول دریافت‌شده توسط مشتری با آنچه سفارش داده بوده و عکس و اطلاعات غرفه نشان داده، مغایرت داشته باشد یا در مسیر ارسال آسیب دیده باشد، خورجین بندرعباس  رضایت مشتری را از راه‌های در نظر گرفته شده، تامین می‌کند. مشتری می‌تواند سفارش خود را لغو کند و هزینه سفارش به حساب او در طی هقت روز کاری، عودت داده خواهد شد. اگر مجموع هزینه خرید کالا به علاوه هزینه پستی که مشتری پرداخت کرده، بیشتر از ۴۰ هزار تومان باشد، مشتری موظف است به آسان‌ترین شیوه ممکن (مثلا تیپاکس) و یا پیک موتوری  محصول را به آدرسی که از خدمات مشتریان در اختیار او می‌گذارد، ارسال کند.

برای لغو سفارش‌های مربوط به کالاهای خوراکی، لازم است که به جز مقدار معقول برای تست محصول، باقیمانده آن توسط مشتری عودت داده شود تا امکان ارزیابی کیفی و اصلاح محصول در سفارش‌های آینده وجود داشته باشد. بنابراین، در صورت مصرف کامل یا بخشی از آن که عرفا بیش از مقدار نیاز برای تست و ارزیابی محصول باشد، امکان کنسل شدن سفارش آن و بازگشت هزینه، امکان‌پذیر نیست.