کاربر و مشتری گرامی،

احتراما به اطلاع می‌رساند به منظور استفاده بهینه از محصولات  فروشگاه اینترنتی خورجین بندرعباس  خواهشمند است موارد زیر را به دقت مطالعه نموده و مد‌نظر قرار دهید. ثبت نام در سایت و استفاده از خدمات و سفارش محصولات  آن به این معنی است که شرایط و قوانین ذیل را پذیرفته و از آن آگاه می‌باشید.

و هیچ گاه سفارشات خود را مستقیما به پیک یا رانندگان یا سایر پرسنل خورجین بندرعباس بطور مستقیم اعلام نفرمایید و فقط از طریق سایت یا اپلیکیشن یا ربات تلگرام که در صفحه تماس با ما مشخصات آن موجود میباشد سفارشات خود را اعلام و ثبت نمایید در غیر اینصورت خورجین بندرعباس هیچ گونه مسئولیتی در قبال درخواست شما ندارد.

  • قوانین عمومی

تمامی اصول، روش‌های جاری و فرآیندهای سامانه فروشگاه اینترنتی خورجین بندرعباس مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و آیین‌نامه‌های تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بوده و کاربران نیز ملزم به اجرای آن می‌باشند. سامانه خورجین بندرعباس ، روش‌های جاری، فرآیندهای خدمت‌رسانی و تغییرات احتمالی آن را مستمراً از طریق کانال های اطلاع رسانی و اخبار و اینستا گرام یا همین صفحه به اطلاع کاربران خود می‌رساند.

 

  • توصیف مشتری یا کاربر

اصطلاحاً به شخصی گفته می‌شود که برای سفارش محصولات از طریق سایت یا اپلیکیشن یا تماس تلفنی با طی مراحل ثبت‌نام در بخش فروشگاهی و تایید نهایی، از ثبت سفارش کالا در این سایت به غیر از مقاصد تجاری بعنوان مصرف کننده بهره می‌گیرد.

  • ارتباطات

در هنگام استفاده از خدمات این سایت و یا برقراری ارتباط با ما می‌پذیرید که به صورت الکترونیکی از طریق پست الکترونیکی که هنگام ثبت نام ثبت میکنید ، پیامک و یا سایر امکانات به درخواست شما پاسخ دهیم.
اطلاعاتی که در هنگام ثبت‌نام در اختیار مجموعه خدماتی و فروشگاهی خورجین بندرعباس قرار داده‌اید اعم از پست الکترونیکی، شماره تلفن همراه و آدرس ، مسیر پاسخگویی و ارتباط سامانه با شما هستند

  • رعایت حریم شخصی

فروشگاه خورجین بندرعباس اطلاعاتی را که کاربران در اختیارش قرار می‌دهند مورد احترام قرار داده و از آن محافظت می‌کند. این سامانه در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کرده و با بهره‌مندی از تکنولوژیهای جدید جهت توسعه امنیت در سایت در راستای رضایتمندی کاربران می‌کوشد.

مشتری موظف است آدرس کامل و دقیق خود را طوری که پیک بتواند براحتی سفارشات را به درب واحد شما برساند ثبت کند و جوابگو تلفن ثبت شده خود جهت تحویل گرفتن سفارشات باشد.

 

  • چگونگی ثبت و پردازش اطلاعات و ارسال کالا

فقط برای شهر بندرعباس ارسال همان روز و طبق ساعات اعلامی انجام میشود.

برای حومه شهر بندرعباس هزینه به صورت خودکار اضافه میشود

برای سایر شهرهای ایران هزینه ارسال کاملا بعهده خریدار میباشد

ارسال سفارشات در شرایط آب و هوایی خاص مانند بارندگی و گرد و خاک و گرما و شرجی بالا و… با تاخیر ارسال میشود.

در صورت ثبت سفارش و تغییر قیمت بعد از  ثبت سفارش  توسط فروشنده به دلایل مشخص تغییر قیمت در بازار ،ایجاد جشنواره ، بالارفتن ارز و … کالا با قیمت خریداری شده برای مشتری ثبت میشود و مشتری امکان درخواست تغییر قیمت جدید را ندارد و کالا با قیمت تمام شده برای مشتری در هنگام ثبت سفارش ثبت و ارسال میشود.

سفارشاتی که توسط پست برگشت خورده میشود مجدد در روز های آتی ارسال خواهد شد و برگشت خوردن این موارد کالا ها از دسترس فروشگاه خارج می باشد

بعد از تحویل کالا به اداره پست خورجین بندرعباس هیچ دسترسی نسبت به کالا ندارد و مشتری میتواند از طریق کد پیگیری  مرسوله خود را پیگیری کند.

بعد از ثبت سفارش کالا مشترک یا مشتری  ظرف ۴۸ ساعت کاری در مرحله ارسال به انبار اماده سازی جهت ارسال به پست و همچنین کد رهگیری پستی نیز برای مشتری از طریق پیامک و همچنین در پنل کاربری مشترک نیز قرار میگیرد .

به دلیل مرزی بودن شهرستان بندرعباس ارسال کالا ممکن است با تاخیر یا پارت به پارت ارسال شود.(برای سفارش های تعداد بالا و حجیم )

هرگونه اشتباه در نحوه ارسال به عهده خریدار می باشد و خورجین موظف است بر اساس ادرس داده شده کالا را ارسال کند.

در صورت برگشت کالا توسط پست کالا مجدد ارسال میشود و در صورتی کاربر درخواست عودت وجه را داشته باشد از عودت وجه کالا در قبال برگشت پست معذوریم عودت وجه فقط شامل موارد استردادی می باشد.

در صورتی که ادرس گیرنده در استان هرمزگان اشتباه باشد کالا به انبار خورجین برگشت داده میشود و اگر به مدت ۴۸ ساعت هیچ گونه اقدامی نسبت به دریافت کالا انجام ندهد هزینه انبار داری به خریدار اضافه میشود و (هزینه انبار داری : هر ۲۴ ساعت ۳ هزارتومان )

مشتریان عزیز میتوانند در قسمت توضیحات تعیین کنند در چه بازه زمانی روز بعد محصولات ارسال شود ( با توجه به انتخاب پیک عمومی یا خصوصی تعیین زمان شود) یعنی اگر پیک خصوصی انتخاب کردید یک بازه زمانی ۶۰ دقیقه ای و اگر پیک عمومی انتخاب کردید یک بازه زمانی ۳ ساعته مشخص بفرمایید  و با این وجود در صورتی که موجودی انبار تامین‌کنندگان فروشگاه خورجین بندرعباس به پایان برسد، حتی پس از تایید سفارش، حق لغو آن و استرداد وجه برای فروشگاه خورجین بندرعباس محفوظ می‌باشد .

فروشگاه خورجین بندرعباس می‌تواند بدون اطلاع قبلی نسبت به متوقف نمودن سفارش‌گیری در سایت اقدام نماید. اما کلیه سفارشات ثبت شده قبل از این توقف را به خریداران ارسال می‌نماید. فروشگاه خورجین بندرعباس می‌تواند فروش کلیه یا بخشی از محصولات قابل ارائه خود را به هر دلیلی اعم از اتمام موجودی و یا سایر دلایل بدون هرگونه اطلاع‌رسانی قبلی متوقف نماید .

در صورت بروز هرگونه خطای احتمالی در خصوص درج قیمت کالا در سایت حق ابطال سفارش ثبت شده برای فروشگاه خورجین بندرعباس محفوظ خواهد ماند.

بجز خرابی یا نقص کالا به هر دلیل دیگری که مشتری کالای مورد نظر را تحویل نگیرد یا کسی در محل تحویل کالا جوابگو نباشد در پیک عمومی مبلغ ۲۵۰۰۰ هزار تومان و در پیک خصوصی مبلغ ۳۵۰۰۰ تومان بعنوان حق کنسلی اخذ میگردد.

هزینه پستی نمایش داده شده شامل در صورت حساب (هزینه پستی -هزینه کارتن و هزینه بسته بندی) می باشد.

  • استرداد کالاو وجه پرداختی

فروشگاه خورجین بندرعباس همواره تلاش می‌نماید تا کالای ارسال شده در نهایت سلامت تحویل مشتری گردد. درصورت عدم رضایت از کیفیت و مرغوبیت کالای ارسالی، خریدار می‌تواند از دریافت سفارش امتناع ورزد ( قبل از رفتن پیک تمامی سفارشات خود را از نظر کمی و کیفی چک کنید و پیک موظف است منتظر بماند تا مشتری با خیال راحت در منزل سفارشات خود را چک کند و از کامل و با کیفیت بودن محصولات اطمینان حاصل کند)

و چنانچه کالای ارسال شده از نظر کیفیت یا تاریخ انقضا مشکل داشت تحویل نگیرید  و یا اگر تعداد سفارش کالا بیشتر از تعداد کالای دریافت شده میباشد فروشگاه خورجین بندرعباس متعهد می‌شود که وجه پرداختی را ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار بازگرداند.

اگر مشتریان بعد از رفتن پیک اعلام کنند که کالاها مشکلی دارند خورجین بندرعباس نمیپذیرد و مسئولیتی در این بابت ندارد و چنانچه خورجین بندرعباس بپذیرد که اجناس را برگشت دهد مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان در پیک عمومی و مبلغ ۳۵۰۰۰ تومان در پیک خصوصی بابت حق کنسلی پیک ( ایاب و ذهاب) در سطح شهر بندرعباس اخذ میگردد

استرداد هزینه و کالا، در صورتی قابل پذیرفته شدن می باشد که کالا ارسال شده از سمت فروشگاه خورجین بندرعباس دارای مشکل و عیب  باشد  و اگر کالا خریداری شده  هیچ  مشکلی نداشته باشد استرداد کالا و بازگشت هزینه  غیر ممکن می باشد و همچنین در صورت وجود مشکل در کالا هزینه عودت و ارسال مجدد  کالا توسط فروشنده پرداخت میشود(به شرط عیب  دار نکردن کالا در حین تحویل به فروشگاه) و همچنین اگر برای مرسوله ارسال شدم برای بار دوم کالا مورد نظر داری نقص باشد هزینه کالا به صورت کامل طی ۴۸ الی ۷۲  ساعت اینده از تحویل کالا به فروشنده پرداخت خواهد شد .

همچنین قابل ذکر است تمامی این موراد برای کالا هایی صدق میشود که کالا سالم تحویل فروشگااه قرار گیرد.

 

قوانین خدمات کپسول گاز خانگی و آب:

ارسال اب و کپسول فقط برای شهرستان بندرعباس  می باشد و درصورت ثبت سفارش توسط مشتری شهر خارج از بندرعباس باشد هزینه پرداختی توسط مشتری ظرف ۴۸ الی ۷۲ ساعت اینده ثبت سفارش به مشتری همراه با هماهنگی پرداخت خواهد شد.

سیلندر گاز خانگی و دبه آب و باکس آب معدنی ۶ عددی و ۱۲ عددی برای مشتریانی ارسال میشود که:
۱:در هر سفارش فقط یک عدد سفارش دهند
۲:در هر سفارش فقط یک مورد را انتخاب کنند ( سیلندر – دبه آب –  باکس آب)
۳:غیر از این کالاها حداقل ۱۰۰ هزار تومان از سایر کالاها سفارش داشته باشند.

در غیر اینصورت آن سفارش ارسال نخواهد شد و از نظر فروشگاه خورجین بندرعباس کنسل است و قابل ارسال نیست.

فروشگاه خورجین بندرعباس هیچ گونه مسئولیتی در قبال وضعیت سیلندر های گاز خانگی و دبه آب ندارد(تولید کننده نیست) و دقت بفرمایید هنگام تحویل گرفتن سیلندر یا دبه آب از سالم بودن ظاهر و شیر و یا سوزن سیلندر اطمینان حاصل کنید و اگر سیلندر مشکلی داشت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید در غیر اینصورت هزینه ارسال مجدد از مشتریان اخذ میگردد

به هیچ عنوان طی هیچ شرایطی سیلندر گاز توسط پرسنل کاکامارکت (پیک) نصب نخواهد شد و خورجین بندرعباس هر گونه مسئولیتی در این خصوص را از خود سلب مینماید و از مشتریان نیز خواهشمند است در خصوص نصب سیلندر از پیک درخواست نکنند زیرا پیک خورجین بندرعباس هیچ گونه تخصصی در نصب سیلندر گاز خانگی ندارد.

هزینه اخذ شده از مشتریان جهت خرید سیلندر شارژ شده و دبه آب پر شده از نمایندگی های سطح شهر و حمل و نقل تا درب منازل میباشد برای ساختمان های دارای آسانسور و چنانچه ساختمان فاقد اسانسور یا اسانسور بهر دلیلی قابل استفاده نباشد و  مشتریان محترم خواهان آوردن کپسول یا دبه آب به داخل ساختمان یا واحد خود هستن با راه پله هزینه کارگری حمل با راه پله به صورت توافقی با خود شخص پیک میباشد و حتما قبل از بالا بردن کپسول مبلغ حق الزحمه را با هم توافق فرمایید ضمن اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی سخت شهر بندرعباس و شیوع بیماری ویروس کرونا  این حق را به پیک قائل هستیم چنانپه بابت بالا رفتن از راه پله سلامتی وی به خطر میوفتد مختار است انتخاب کند برای بالا بردن از راه پله بجز برای مشتریانی که از قبل در سفارش خود درج کرده باشند که فاقد آسانسور هستند و خواهان تحویل درب واحد با پرداخت حق الزحمه پیک جهت بالا آوردن باشند که در این صورت چون پیک از شرایط ساختمان و نحوه ارسال از قبل مطلع است دیگر از بالا بردن از راه پله مختار به انتخاب نیست و قبل از بالا بردن توافق مالی کند و سفارش را درب منزل تحویل دهد ( این شرایط فقط و فقط برای کپسول گاز خانگی و دبه آب ۱۵ و ۲۰ لیتری میباشد و سایر سفارشات درب منزل تحویل میشود.

سایر قوانین فروشگاه  خورجین بندرعباس:

لطفا هنگام تحویل گرفتن کالا چک نمایید که همه کالای سفارش داده شده طبق لیست سفارش شما میباشد و چنانچه مغایرت داشت تحویل نگیرید و واحد ارسال فروشگاه خورجین بندرعباس ملزم میباشد کالای مورد نظر و انتخاب شده را تحویل مشتریان نمایید

 

در کالاهایی مانند مرغ گرم – ماهی – هندوانه – خربزه – شمام   امکان تهیه دقیق وزن خریداری شده در بعضی مواقع امکان پذیر نمیباشد و در این صورت مقدار هزینه یا عودت داده میشود یا به اندازه وزن فاکتور خرید شما اضافه میشود.

کنسلی سفارشات:

هزینه کنسلی برای برگشت کالا در پیک عمومی ۱۵ هزار تومان و در پیک خصوصی ۲۰ هزار تومان  میباشد

خسارت یا  جریمه استرداد وجه  کالا به دلیل اشتباه کاربر درانتخاب نوع کالا و یا خرید  ۸ درصد از میزان خرید کاربر می باشد.

قابل ذکر است پرداخت هزینه کنسلی از ۲ ساعت تا ۷۲ ساعت ممکن است زمان بر باشد .

اگر بخشی از کالا برگشت بخورد بدلیل نخواستن و یا هر موضویی که مربوط به خود مشتری باشد برای سیلندر گاز خانگی و دبه آب همان مبلغ پیک بعنوان هزینه کنسلی اخذ میگردد و اگر کالای دیگری بود ۱۰۰۰۰ تومان اخذ میگردد و اگر محل تحویل در طبقات باشد و ساختمان فاقد آسانسور باشد بنحوی که با دست جابجا شود ملبغ پیک  اخذ میگردد.

عدم حضور مشتری در محل:

چنانچه مشتری پس از ثبت سفارش در ساعت بازه زمانی مقرر شده در محل آدرس خود حضور نداشته باشد و باعث معطلی پیک شود بابت هر یک ساعت ۵۰ هزار تومان و هر نیم ساعت۲۵  هزار تومان و چنانچه کلا ساعت دریافت سفارش خود را تعویض کند هزینه پیک بعنوان ایاب و ذهاب و معطلی باید پرداخت کند.

کیف پول مجازی :

در صورتی که مشترک کیف پول خود را شارژ با از طریق هدیه به مشترک اعتبار قرار گیرد مشترک میتواند از این کیف پول در جهت تخفیف در پرداخت استفاده نماید .