پری‌لود Marvel’s Spider-Man 2 هم‌اکنون برای PS5 در دسترس است

Marvel’s Spider-Man 2، جدیدترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)، به طور انحصاری برای PS5 عرضه می‌شود. با گیمفا همراه باشید.

انتظار برای Marvel’s Spider-Man 2 کم‌کم رو به پایان است و این عنوان ابرقهرمانی جهان باز، هفته آینده عرضه خواهد شد. خوشبختانه از حالا می‌توانید بازی مورد بحث را در PS5 خود دانلود کرده و به محض انتشار، آن را شروع کنید.

ده ماه پس از اتفاقات Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، پیتر پارکر (Peter Parker)، مری جین واتسون (Mary Jane Watso) و مایلز مورالس (Miles Morales) با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند.

پیتر برای یک ابتکار جدید با دوستش هری آزبورن (Harry Osborn) متحد می‌شود، اما وقتی کریون (Kraven) و شکارچیانش به شهر می‌رسند همه چیز تغییر می‌کند. سیمبیوت اسرارآمیز نیز وجود دارد که پیتر را به عنوان میزبان انتخاب کرده و توانایی‌های جدیدی را به قیمت از بین بردن رفاه او، به پیتر می‌دهد.

با نقشه‌ای دو برابر اندازه بازی اول، Marvel’s Spider-Man 2 نوید یک داستان طولانی را می‌دهد. دو لباس انحصاری اعلام شده در مراسم کامیک-کان نیویورک (New York Comic-Con)، یعنی Brooklyn 2099 و Kumo را می‌توانید در اینجا ببینید. همچنین از طریق این لینک درباره یکی از آنتاگونیست‌های جدید، یعنی Lizard، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع : gamefa.com