کارگردان Pentiment: اگر بودجهای به اندازه Baldur’s Gate 3 داشته باشم، دوست دارم Pillars of Eternity 3 را بسازم
جاش سایر (Josh Sawyer)، کارگردان عنوان Pentiment و سری Pillars of Eternity، در مصاحبهی جدید خود میگوید در صورتی که بودجهای به اندازهی عنوان تحسین شدهی Baldur’s Gate 3 در اختیار او قرار داده شود، روی ساخت بازی Pillars of Eternity 3 کار خواهد کرد.
سایر در مصاحبهای با Touch Arcade اظهار داشت که ساخت دنبالهای برای Pentiment بعید به نظر میرسد و در صورتی که بودجهی مناسبی در اختیار داشته باشد، ساخت نسخهی سوم Pillars of Eternity یک گزینه خواهد بود.
فکر نمیکنم Pentiment 2 را بسازم. من واقعاً از آن بازی بسیار راضی هستم. اینطور نیست که من هرگز نمیخواهم به آن بازگردم، اما فقط روی آن کار کردم و بنابراین احتمالاً کمی صبر خواهم کرد.
فکر میکنم اگر بودجهی بالایی در اختیار بود، Pillars of Eternity 3 را میساختم؛ زیرا میدانم بودجه توسعهی Deadfire چقدر بوده و من از چندین نفر شنیدهام که بودجهی ساخت Baldur’s Gate 3 چه میزان بوده است. من در مورد اعداد صحبت نمیکنم، اما اگر این بودجه را بدست بیاورم، مطمئناً Pillars of Eternity 3 را خواهم ساخت.
جاش سایر در ادامه دربارهی برخی از تصمیمات طراحی بازی که در طول روند توسعهی Pillars of Eternity و Pillars of Eternity 2: Deadfire گرفته شده است، صحبت میکند. با توجه به اینکه هر دو عنوان برای تامین بودجه توسعه خود مسیر سرمایه گذاری جمعی را طی می کنند، استودیوی آبسیدین (Obsidian) تصمیم گرفت که بازیها را با سیستم مبارزه همزمان با گزینه Pause را توسعه دهد. این توسعهدهنده بیان میکند که اگر عناوین سرمایهگذاری جمعی نمیشدند، آبسیدین احتمالاً مسیر مبارزههای نوبتی را در این دو بازی طی میکرد.
من از هر دو بازی سری Pillars of Eternity راضی هستم، اما فکر میکنم که اگر سرمایهگذاری جمعی محقق نمیشد، احتمالاً تصمیممان را بر اساس آن تغییر میدادیم. من نمیگویم که با سیستم مبارزه همزمان با گزینه Pause نداشته باشم، اما فکر میکنم سیستم نوبتی Deadfire واقعا عالی بود. اما بازی برای آن طراحی نشده است، بنابراین در طراحی بازی به صورتی نوبتی با مبارزات کمتر و کوچکتر اما تاکتیکیتر انجام میشد. من فکر میکنم که داشتن بخشهای سینمایی و مواردی از این قبیل عالی خواهد بود.
در همین مصاحبه، جاش سایر به صحبت در مورد احتمال عرضهی بازی Pentiment روی پلتفرمهای بیشتر پرداخت. این کارگردان اظهار داشت که عرضهی بازی روی نینتندو سوییچ و حتی روی یک آیپد امکانپذیر است.
منبع: Gamingbolt