گوشی هواوی نوا ۱۱ SE با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

۰۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵

هواوی نوا ۱۱ اس ای – Huawei nova 11 SE یک گوشی نسبتا ارزان قیمت است که طراحی جذاب و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

شرکت هواوی با قرار دادن گوشی نوا ۱۱ SE در وب‌سایت خود، آن را رسما معرفی کرد. در فهرست مشخصات آن البته اثری از شبکه ۵G دیده نمی‌شود. با مشخصات این گوشی هوشمند آشنا شوید.

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا ۱۱ SE

کمپانی چینی در ساخت این دیوایس، از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ با پردازنده مرکزی ۲.۴ گیگاهرتزی استفاده کرده؛ اما ظرفیت رم آن، نامشخص باقی مانده است.

نوا ۱۱ SE یک پنل OLED تخت ۱۰ بیت با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. این صفحه نمایش، ۱۰۰ درصد دامنه رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد و با حفره‌ی پانچ مرکزی خود، از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی هواوی نوا 11 SE

طراحی باریک و خوش‌دستی هم دارد. ضخامت آن فقط ۷.۳۹ میلی‌متر است و با وزن ۱۸۶ گرم، یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در خود جای داده است. با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات، این باتری تنها در ۳۲ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. خبر خوب اینکه کابل و شارژر هم درون جعبه گوشی، وجود دارد.

سیستم عامل دستگاه نیز HarmonyOS 4 است که حالا تعداد دستگاه‌های بهره‌مند از آن، به بیش از ۱۰۰ میلیون رسیده است. از دیگر امکانات آن باید به دو اسلات سیم‌کارت نانو، NFC و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اشاره کنیم.

قیمت پایه هواوی نوا ۱۱ SE در چین، ۲۷۳ دلار (نسخه ۲۵۶ گیگ) است که این مبلغ برای نسخه ۵۱۲ گیگ، به ۳۰۰ دلار می‌رسد. فروش از تاریخ ۱۲ آبان با رنگ‌بندی سبز، مشکی و سفید آغاز خواهد شد.

منبع : gadgetnews.net