از نسخه دیلاکس فیزیکی بازی Baldur’s Gate 3 رونمایی شد

نسخه دیلاکس فیزیکی عنوان نقش‌آفرینی Baldur’s Gate 3 برای همه پلتفرم‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و با قیمت ۸۰ دلار قابل خرید است.

استودیوی لاریان (Larian Studios) اخیراً اعلامیه‌ای را برای انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی تحسین‌شده Baldur’s Gate 3 منتشر کرده و این توسعه‌دهنده اکنون از نسخه‌ی دیلاکس فیزیکی اثر مذکور رونمایی کرده است که برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

نسخه‌ی دیلاکس فیزیکی Baldur’s Gate 3 علاوه بر بازی اصلی شامل یک جعبه کلکسیونی طراحی شده به سبک دو نسخه‌ی ابتدایی Baldur’s Gate است که توسط استودیوی بایوور (BioWare) توسعه یافته است. همچنین موسیقی‌های بازی به همراه نقشه، ۳۲ برچسب، دو پچ و یک پوستر Mind Flayer نیز در آن وجود دارند.

نسخه‌ی فیزیکی Baldur’s Gate 3 بر روی PC تنها روی یک دیسک عرضه می‌شود. این در حالی است که نسخه‌ی فیزیکی این اثر بر روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به ترتیب روی دو و سه دیسک عرضه خواهند شد. این عنوان از طریق دیسک بر روی کنسول‌ها قابل بازی است، اما بر روی PC بازیکنان نیاز به اتصال به اینترنت دارند.

نسخه دیلاکس بازی Baldur’s Gate 3 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ و با قیمت ۸۰ دلار عرضه خواهد شد. پیش‌خرید این نسخه هم‌اکنون در دسترس است.

Baldur’s Gate 3 در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس/اس آن در ماه دسامبر منتشر می‌شود. تاریخ دقیق انتشار این بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس در جریان مراسم The Game Awards 2023 اعلام خواهد شد.


منبع: Gamingbolt

جوجه ای در گاتهام 🐥محمدامین حیدریRondaققنوس آسمانCambyses The ThirdLove GameDrogonKratosCharlie ChaplinMatin BarkatUNCLE ARTHURGTA VI ( تنها علت زندگی )meysambJoel MorganDARKSIRENv-alkalineمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)هادی صفائیEzio (در انتظار GTA VI)Berymore
منبع : gamefa.com