اسپنسر: Xbox حق انتخاب می‌دهد نه آن که با انحصارگرایی مخاطب را اجبار به خواسته‌های خود کند

طی آخرین نمایش زنده رسانه IGN، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، یکی از مدیران ارشد بخش Xbox، با اشاره به قراردادهای انحصاری پلی استیشن و فرنچایز Call of Duty، عنوان کرد که قصد دارند بازیکنان، حق انتخاب بیشتری برای تهیه و تجربه Call of Duty Black Ops 6 داشته باشند.

فیل اسپنسر اظهارات خود را همزمان با بحث پیرامون تصاحب Activision Blizzard و جذب بازیکنان جدید به اشتراک گذاشت. در همین حین، موضوع گفت‌وگو به سمت بازی Call of Duty Black Ops 6 و سرویس گیم پس معطوف شد.

او با تاکید بر این که بازیکنان باید حق انتخاب بیشتری داشته باشند، ادامه داد:

بحث سر انتخاب است. ما به کسی نگفته‌ایم که حتما اشتراک تهیه کنید. اگر قصد دارید Black Ops 6 را بخرید، عالی است؛ هم برای ما و هم برای توسعه‌دهنده. اگر تهیه اشتراک را مد نظر قرار داده‌اید باز هم عالی است. می‌خواهم روش تهیه بازی را خودتان انتخاب کنید و قصد ندارم کسی را مجبور به کاری کنم که خودم خواستارش هستم.

در سال ۲۰۱۵، پلی استیشن و Activision همکاری طولانی مدتی را آغاز کردند که با بازی Call of Duty Black Ops 3 شروع شد. طی این همکاری، بازیکنان پلتفرم پلی استیشن زودتر از سایر مخاطبان به بازی و محتوای اضافی آن دسترسی داشتند. در برخی موارد، انحصار محتوا چند هفته طول می‌کشید و گاها، این زمان به ۱۲ ماه نیز افزایش می‌یافت.

𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)AminHdriassassinMatin Barkatموز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)SCHNOZLeon S. KennedyᕼᑌᑎTᗴᖇKratosKermitAmirch𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥ViboroDoctorᚱ.ᚻAlirezaX_Wolverine_Xاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)lul-bookامیرحسین رهنوردmore
منبع : gamefa.com