بازی شبیه‌ساز زندگی Life by You لغو شد

شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) از لغو ساخت بازی شبیه‌ساز زندگی Life by You خبر داد.

Mattias Lilja، معاون مدیر عامل پارادوکس اینتراکتیو، با انتشار پیامی که در انجمن‌های رسمی Paradox به اشتراک گذاشته شد، لغو شدن بازی Life by You را اعلام کرد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که در ماه مه اعلام شد انتشار دسترسی زودهنگام بازی به تعویق افتاده است. اثر مذکور به عنوان رقیبی برای سری بازی‌های The Sims معرفی شده بود.

در توضیحات لغو این بازی عنوان شده که پس از اعلام تاخیر در انتشار نسخه دسترسی زودهنگام، پارادوکس دید گسترده‌تری را از پروژه در نظر گرفت و به دنبال آن شرکت متوجه شد که اگرچه بازی پس از تاخیرها شاهد پیشرفت‌های تدریجی بوده، اما هنوز از رسیدن به سطح کیفی مورد نظر فاصله داشته است.

معاون مدیرعامل پارادوکس اینتراکتیو در این باره اظهار داشت:

چند هفته قبل تصمیم گرفتیم تا انتشار نسخه دسترسی زودهنگام Life by You را متوقف کنیم و این پروژه را مجدداً ارزیابی نماییم؛ زیرا هنوز احساس می‌کردیم که بازی در برخی زمینه‌های مهم کمبود دارد. اگرچه تمدید زمان یک گزینه بود، زمانی که آن مکث را انجام دادیم تا دید وسیع تری از بازی داشته باشیم، برایمان مشخص شد که مسیر منتهی به انتشاری که نسبت به آن مطمئن بودیم، بسیار طولانی و نامشخص است.

این بدان معنا نیست که بازی هیچ‌گونه ویژگی امیدوارکننده را نشان نداده است. Life by You نقاط قوت زیادی داشت و یک تیم اختصاصی تلاش‌های زیادی را برای تحقق آن‌ها انجام داد. با این حال، وقتی به نقطه‌ای می‌رسیم که معتقدیم زمان بیشتر ما را به اندازه کافی به نسخه‌ای که از آن راضی هستیم نزدیک نمی‌کند، در اینجا بهتر است که متوقف شویم. بدیهی است که این تصمیم به خصوص زمانی که تصمیم ما بسیار دیر در این فرآیند گرفته می‌شود، برای همه افرادی که وقت و اشتیاق خود را در این پروژه صرف کردند، سخت و ناامیدکننده است.

هنوز مشخص نیست که لغو Life by You چه تاثیری بر روی Paradox Tectonic، استودیوی توسعه‌دهنده بازی، خواهد داشت. پارادوکس امیدوار است طی روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را در این زمینه ارائه کند.

ARSHIAAAAموز خندانگیمر سادهMatin Barkatمحمد طاها مهدی پورJiZzzSeraBehzaadWhite noizپروفسور بی سوادARO
منبع : gamefa.com