بازی Assassin’s Creed Shadows کل ژاپن را شامل نمیشود و نقشهای به اندازه نسخه Origins دارد
چندی پیش، مشخص شد که وقایع Assassin’s Creed Shadows در مرکز ژاپن اتفاق میافتد، برخلاف عناوین اخیر این فرنچایز، نقشه آن وسعت افراطی ندارد و به بزرگی Origins است.
Assassin’s Creed Shadows جدیدترین بازی نقشآفرینی بزرگ این فرنچایز از تیم Ubisoft Quebec است. قانون عناوین اخیر این بوده است که «هرچه بزرگتر، بهتر». Origins بزرگ بود، Odyssey بزرگتر بود و Assassin’s Creed Valhalla شاید حتی کمی از آنها هم بزرگتر بود. بنابراین، آیا Ubisoft قصد دارد برای Assassin’s Creed Shadows نقشه بازی را بیشتر گسترش دهد؟ خوشبختانه برای کسانی که عناوین اخیر Assassin’s Creed را کمی طاقتفرسا میدانستند، پاسخ منفی است.
طبق مصاحبه اخیر سیمون لمی-کمتوا (Simon Lemay-Comtois) از Ubisoft Quebec، در بازی Assassin’s Creed Shadows مقیاس نقشه بازی به اندازهای تقریباً مشابه Origins کاهش یافته است. البته Assassin’s Creed Shadows همچنان دنیایی به وسعت ۸۰ کیلومتر مربع خواهد داشت، اما بیش از انداره بزرگ نخواهد بود.
لمی-کمتوا همچنین توضیح داد که بازی بر کدام بخش از ژاپن تمرکز میکند، زیرا Ubisoft قصد ندارد کل ژاپن را با وجود اندازه نسبتاً کوچک این کشور بازسازی کند. وی در این باره گفت:
داستانی که روی آن تمرکز میکنیم بیشتر در مرکز ژاپن است و به کل ژاپن نمیپردازیم، بنابراین یک ایده کلی درباره قلمرویی که میخواستیم پوشش دهیم، داشتیم. اتفاقات مهم بازی در قلعههای کیوتو، اوزاکا و آزوچی رخ میدهد. ما به این مکانها نیاز داریم، پس سعی میکنیم تا حد ممکن به ساختار این قلعهها وفادار باشیم. سپس فکر میکنیم که به چه مقدار از جهان بین آن قلعهها نیاز داریم تا بازی گیرا شود، در آن حس ماجراجویی وجود داشته باشد و طی کردن مسیر بین قلعهها با اسب، چهار روز واقعی طول نکشد.
به دلیل رعایت کردن این مسائل، توسعه بازی کمی چالشبرانگیز است؛ اما در نهایت تنوع شهرها و قلعههایی که در بازی ساخته شده، وسعت نقشه بازی را توجیه میکند.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.