تاریخ انتشار Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition مشخص شد

طبق اعلام یوبیسافت (Ubisoft)، بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition در تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر) بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه خواهد شد.

شرکت یوبیسافت سال گذشته از Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition رونمایی و تایید کرد که این ریمستر در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و حال تاریخ دقیق عرضه آن مشخص شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ریمستر از رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم پشتیبانی می‌کند و از موسیقی متن بازسازی شده، ذخیره خودکار، قابلیت Cross Saves برخوردار است و بازیکنان می‌توانند میان‌پرده ها را رد کنند. علاوه بر این، این نسخه شامل ویدیوهای پشت صحنه توسعه بازی است.

جدا از موارد مذکور، Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition از یک حالت اسپیدران جدید، تروفی و اچیومنت به‌روز شده، کنترل بهبود یافته و پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد برخوردار است. همچنین این ریمستر دارای یک ماموریت کاملاً جدید و انحصاری است که به Beyond Good and Evil 2 ارتباط دارد.

در پایان می‌توانید تریلر بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition را تماشا کنید.

BahadorAMIR 007MayasnowgirlMohsen bakhtiariKurosLove GameFabulous Slayerv-alkalineJoel Morganامیر حسینThe sparrowClaire.Redfield
منبع : gamefa.com