توسعه‌دهندگان Phantom Blade Zero اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کردند

استودیوی سازنده در جلسه‌ی پرسش و پاسخی که در دیسکورد بازی برگزار شد، به چند سوال مهم در مورد Phantom Blade Zero پاسخ داد.

یکی از سورپرایزهای بزرگ در رویداد اخیر پلی‌استیشن، رونمایی از بازی Phantom Blade Zero ساخته‌ی استودیوی S-Game بود. این استودیو حالا اطلاعات بیشتری راجع به بازی مانند مدت زمان گیم‌پلی، اینکه آیا صحنه‌هایی که دیدیم بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی بوده‌اند یا نه و موارد دیگر را ارائه کرده است.

اکنون می‌دانیم که برای تکمیل بخش داستانی بازی Phantom Blade Zero، گیمرها باید حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت زمان صرف کنند. همچنین حالت چندنفره نیز تایید شده است.

سوال ۱: آیا قیمت بازی تعیین شده؟

پاسخ: هنوز نه، ما زمانی که بخش اعظم بازی به اتمام برسد، در این مورد با شرکای خود صحبت خواهیم کرد.

سوال ۲: توضیح دهید آیا مبارزاتی که دیدیم مبارزه‌ی واقعی بودند و اینکه مبارزه روی کنترلرهای مختلف چگونه کار می‌کند؟

پاسخ: بله، تمام صحنه‌های مبارزه با انجین بازی ضبط شده‌اند و واقعی هستند. اما ما برای ضبط تریلر بازی از یک دوربین سینمایی‌تر استفاده کردیم، برخی از زوایا به طور خاص تنظیم شده‌اند. در بازی واقعی، دوربین ثابتی با نمای دید بزرگ‌تر وجود خواهد داشت. مبارزات بسیار واضح‌تر به نظر می‌رسند، اما تاثیرگذاری کمتری نسبت به تریلر خواهند داشت. زنجیره‌ی کمبو سیستمی است که ما به مدت ۱۰ سال، بیشتر برای بازی‌های موبایلی، توسعه داده‌ایم، اما متوجه شدیم که روی انواع کنترلرها به خوبی کار می‌کند. بازیکنان می‌توانند دستور مهارت‌های خود را در ۲ زنجیره ویرایش کنند و به سادگی دو دکمه را فشار دهند تا کمبوهای فوق‌العاده پیچیده و سریعی را اجرا کنند. این باعث می‌شود که گیم‌پلی شبیه به بازی‌های Devil May Cry یا Ninja Gaiden به نظر برسد.

توسعه‌دهندگان Phantom Blade Zero اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کردند

سوال ۳: بازی چقدر طولانی است؟

پاسخ: تنها بخش داستانی بازی حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد و انبوهی از ماموریت‌های فرعی برای بازی کردن وجود دارد. پس از تکمیل بخش داستانی، بازیکنان با محتوای پس از پایان، شامل ماموریت‌های چندنفره مختلف، باس‌ها، ماموریت‌های rogue-like و موارد دیگر روبه‌رو خواهند شد.

سوال ۴: بازی Phantom Blade Zero را چگونه تعریف می‌کنید؟ آیا شبیه به Ninja Gaiden / DMC یا Sekiro خواهد بود؟

ترکیبی از هر دو، نقشه‌ی ماجراجویی، مسیرهای مختلفی برای پیشروی دارد و مبارزات شبیه به Ninja Gaiden است. شما می‌توانید آن را به عنوان یک بازی Hack & Slash سنتی با نقشه‌ی نیمه‌باز تصور کنید.

سوال ۵: در مورد زمان عرضه‌ی بازی چطور؟ و بازی چقدر در حال توسعه بوده است؟

ما هنوز نمی‌توانیم به سوال زمان عرضه پاسخ دهیم. طراحی و شکل دهی به مفهوم اولیه‌ی بازی از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است، اما محدود به ۲ تا ۳ عضو اصلی تیم بود. توسعه‌ی واقعی بازی در اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شد.

سوال ۶: آیا بازی قراداد انحصاری خواهد داشت یا اینکه همزمان روی پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد؟

پاسخ: در حال حاضر هیچ انحصاری روی هیچ پلتفرمی نداریم.

سوال ۷: آیا بازی جهان باز است؟

پاسخ: خیر، آن نوع جهان باز وسیع که برای رفتن از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B به اسب نیاز داشته باشید، نیست. اما مسیرهای مختلف و برخی عناصر جهان باز دارد.

سوال ۸: می‌خواستم بدانم که آیا قبل از تجربه‌ی عرضه‌ی جهانی بازی، بازی‌های موبایل را پیشنهاد می‌کنید؟ یا اینکه این کار داستان را لو می‌دهد؟

پاسخ: بازی موبایل Phantom Blade: Executioners پیش‌درآمدی بر شخصیت‌های بازی خواهد بود.

بازی Phantom Blade Zero برای PC و PS5 در دست ساخت قرار دارد.

PhantomナルトうずまきDARKSIREN𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥masoud souls gamerFidoپروفسور بی سوادOld blacksmithهادی صفائیArashگیمرِ روان شناسMehdi1984nero son of vBHAALKThe sparrowOda nobunagaJoel MorganSoulBatman Arkham knightmore
منبع : gamefa.com