تیم سازنده Alan Wake 2 حالا روی ساخت Control 2 تمرکز کرده است

تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی تحسین شده‌ی Alan Wake 2 در استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) اکنون تمرکز خود را روی ساخت Control 2 معطوف کرده است.

لئونید اسپانوف (Leonid Stepanov)، طراح ارشد گیم‌پلی شاغل در رمدی اینترتینمنت، اخیراً با انتشار پستی در صفحه‌ی توییتر خود توضیح داد که ساخت Alan Wake 2 یک ماجراجویی شگفت‌انگیز برای او بوده و اکنون روی توسعه‌ی بازی Control 2 تمرکز کرده است. وی همچنین افزود که برای مدتی اخبار زیادی از این منتشر نخواهد شد. با این حال، این توسعه‌دهنده می‌گوید که دوست دارد طرفداران را با محتوای جالب سرگرم کند. وی همچنین اظهار داشت که یک ایده دارد و آن را در پست بعدی خود به اشتراک خواهد گذاشت.

در طی گزارش مالی اخیر رمدی اینترتینمنت برای دوره ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ بیان شد که توسعه‌ی Control 2 در مرحله‌ی اثبات مفهوم ادامه دارد. برنامه‌های رمدی برای این دنباله بلندپروازانه است و تیم سازنده پیشرفت خوبی نیز در طراحی و هم در ساخت بازی داشته است. این توسعه‌دهنده همچنین اشاره کرد این مرحله برای چند فصل آینده ادامه خواهد داشت و بر روی اثبات عناصر کلیدی شناسایی شده پیش از رفتن به مرحله بعدی و ارتقای تیم تمرکز خواهد کرد.

بازی Alan Wake 2 در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دسترس است.


منبع: Twistedvoxel

milad saDARKSIRENHaj_HosseinCambyses The ThirdCharlie ChaplinSherlockAMOGUSBoy gamer IranianSUBGIKHEDER_Pro_GamerRezaNiko_BladeOld fashion GAMERهادی صفائیBatman Arkham knightجان قماربازفرشته‌ی نگهبان دربار راک‌استار گیمز🤘Mohsenj74meysambS.I.N.Amore
منبع : gamefa.com