روند رو به رشد درآمد «آپ»: درآمدزایی ۸۵۱ میلیارد تومانی در مهرماه

شرکت «آسان پرداخت پرشین» در مهرماه سال جاری به درآمد ۸۵۱ میلیارد تومانی رسید تا روند روبه رشد درآمدی خود در سال ۱۴۰۲ را حفظ کند.

گزارش عملکرد یک ماهه آپ در کدال نشان می‌دهد این شرکت فعال در حوزه پرداخت طی یک ماه گذشته به بیش از ۸۵۱ میلیارد تومان درآمد دست یافته است که بالاترین رقم در سال ۱۴۰۲ است. اصلی‌ترین مسیر درآمدی این شرکت، فروش پین و اعتبار است که حدود ۷۹۳ میلیارد تومان گزارش شده است.

آپ از کارمزد تراکنش شاپرکی در ماه گذشته نزدیک به ۴۷ میلیارد تومان، از پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی حدود ۵.۵ میلیارد تومان و از سایر حوزه‌ها نیز ۶.۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشته است.

براساس اعلام «آسان پرداخت پرشین»، مبالغ درج شده از آخرین اطلاعات مالی شرکت استخراج شده است و با توجه به زمانبر بودن صورت وضعیت بانک ها و شاپرک، اطلاعات یاد شده به صورت برآوردی لحاظ شده است: «در صورت نهایی شدن اطلاعات درگزارشات آتی افشا خواهد شد.»

آپ از ابتدای سال تا پایان مهرماه، بیش از ۵۴۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است. میزان درآمد این شرکت در سال ۱۴۰۱ حدود ۷۳۰۰ میلیارد تومان گزارش شده بود. بایستی منتظر ماند و دید این مجموعه می‌تواند رکورد سال گذشته خود را بشکند یا خیر.

شرکت آسان پرداخت پرشین، طیف متنوعی از خدمات پرداخت الکترونیک از درگاه‌های مختلف را به کاربران و مشتریان خود عرضه می‌کند. پایانه فروش، کیف پول، درگاه پرداخت اینترنتی، کارتخوان فروشگاهی از جمله محصولات ارائه شده از سوی این شرکت است.

منبع : digiato.com