سازنده Marvel’s Spider-Man 2 اوایل امسال به این نتیجه رسید که ری تریسینگ را برای همه مودهای گرافیکی فعال کند
استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) طی مصاحبهای جدید از تعهد خود در رابطه با آوردن قابلیت ری تریسینگ (ردیابی پرتو) به همۀ حالتهای گرافیکی بازی Marvel’s Spider-Man 2 میگوید. با گیمفا همراه باشید.
Marvel’s Spider-Man 2 چه از نظر زمان بارگذاری و چه از نظر عملکرد، بسیاری را در سطح فنی تحت تاثیر خود قرار داده است. با این حال، شاید جالبترین ویژگی بازی، روشن بودن همیشگی رهگیری پرتو بدون توجه به حالت انتخابی بازیکنان باشد. چه با ۳۰ FPS بازی کنید، چه ۴۰ FPS یا ۶۰ FPS، رهگیری پرتو فعال خواهد بود که بسیار چشمگیر است؛ چرا که بازیهای بسیار کمی (در صورت وجود) به این مهم دست یافتهاند.
هماکنون و بر اساس مصاحبۀ مایک فیتزجرالد (Mike Fitzgerald)، مدیر بخش تکنولوژی استودیوی مذکور با رسانۀ دیجیتال فاندری، مشخص شده که شرکت اینسامنیاک گیمز در ابتدای سال جاری به آوردن ردیابی پرتوی همیشه روشن در بازی متعهد شده بود.
نقد و بررسی ما از Marvel’s Spider-Man 2 به قلم محمد حسین کریمی را در اینجا مطالعه کنید. عنوان ابرقهرمانی و جهان باز مورد بحث هماکنون برای PS5 در دسترس است و بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از آن در روز اول عرضه به فروش رفته و باعث شده که این بازی رکورد سریعترین فروش یک عنوان فرست پارتی را برای پلی استیشن بشکند.
نظر شما در این باره چیست؟