سیل انتقادات از پلی استیشن پس از درخشش Xbox!

شوکیس خیره‌کننده Xbox، انتظارات از پلی استیشن را حسابی بالا برد. طرفداران خواهان پاسخ مطلوب از سوی سونی در رویداد احتمالی سپتامبر هستند.

شوکیس ایکس باکس برخلاف انتظارات، فراتر از حد تصور ظاهر شد و عطش طرفداران را سیراب کرد. در حالی که هر بخش از این رویداد تماشایی بود، عملکرد ضعیف پلی استیشن در State of Play و Summer Game Fest کاملاً به چشم آمد. همین موضوع باعث شده تا طرفداران سونی خواهان برگزاری نمایشی مشابه از سوی این شرکت باشند.

سال گذشته، پلی استیشن با ارائه یک نمایش ضعیف، حسابی طرفداران خود را ناامید کرد. امسال نیز با وجود عدم برگزاری هیچ رویداد قابل توجه‌ای، این نارضایتی‌ها افزایش یافته است. به همین دلیل، جامعه پلی استیشن خواهان ارتباط بیشتر سونی با آن‌ها و اطلاع از برنامه‌های آینده این شرکت است.

پس از مشاهده شوکیس قدرتمند ایکس باکس، سیل توییت‌ها به سمت حساب کاربری پلی استیشن در توییتر سرازیر شد. طرفداران خشمگین خواستار برگزاری نمایشی در حد و اندازه ایکس باکس هستند. برخی از آنها حتی به صراحت از سونی خواستند تا از رقیب خود الگوبرداری کند.

xbox showcase playstation

حتی طرفداران سرسخت پلی استیشن نیز کیفیت فوق‌العاده شوکیس ایکس باکس را ستوده‌اند. آنها از نمایش بازی‌های بزرگی مانند Doom: The Dark Ages که برای پلی استیشن ۵ نیز عرضه خواهند شد، از ایکس باکس تشکر کرده‌اند.

یکی از طرفداران با اشاره به تمایل خود برای دیدن رویدادی مشابه از پلی استیشن، بیان کرد که امیدوار است سونی شاهد نمایش ایکس باکس بوده باشد. طرفدار دیگری نیز با اذعان به برتری ایکس باکس در این رقابت، تنها Bloodborne Remake را یارای مقابله با شوکیس ایکس باکس دانست.

به نظر می‌رسد که اکثر منتقدان و طرفداران برتری ایکس باکس در نبرد شوکیس‌ها را تأیید می‌کنند.

پلی استیشن بدون شک باید برای جبران این ناکامی و بازگرداندن اعتماد طرفداران، در نمایش بعدی خود سنگ تمام بگذارد. خوشبختانه، شایعات حاکی از آن است که سونی در حال آماده‌سازی رویدادی بزرگ در ماه سپتامبر است. جالب است بدانید که این ماه، زمان رونمایی احتمالی از پلی استیشن ۵ پرو نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که آخرین رویداد پلی استیشن، State of Play بود. این رویدادها معمولاً محتوای کمتری نسبت به شوکیس‌ها دارند؛ با این حال، در State of Playهای قبلی، شاهد نمایش‌هایی از بازی‌هایی مانند Death Stranding 2 بودیم.

در سال ۲۰۲۲ نیز سونی به جای برگزاری شوکیس، به State of Play اکتفا کرد و بازی‌هایی مانند Resident Evil 4 Remake را به نمایش گذاشت. همین موضوع باعث شده بود تا طرفداران امیدوار به برگزاری رویدادی مشابه در سال جاری باشند.

امیدواریم که پلی استیشن با برگزاری یک شوکیس قدرتمند در ماه سپتامبر، شور و هیجان را به جامعه طرفداران خود بازگرداند و بار دیگر به عنوان رقیبی جدی در این میدان ظاهر شود.

AXEUS⃤‎ PARTiSANBenyaminAminHdriAMIR WAZOWSKIMohsen bakhtiariMeti55人Acker益man人GidoraGrandmaster HasashiAnimalsسعید پرهیزیTahaic❤ NieR LoveRARSHIAAAANightwolf DisgaeaDoesn't MatterMatin BarkatAlan Wakeo0ashil0omore
منبع : gamefa.com