ظاهراً برنامه‌های آینده سگا برای فرنچایز Sonic فاش شده است

بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد که برنامه‌های آینده کمپانی سگا (SEGA) برای فرنچایز Sonic لو رفته است.

یک پاورپوینت ادعایی ارائه شده از سگا برنامه‌های این شرکت برای فرنچایز Sonic در سال ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد، که از جمله آن‌ها می‌توان به پخش اسپین‌آف تلویزیونی Knuckles و فصل ۳ Sonic Prime در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، یک بازی موبایل جدید در بهار سال آینده میلادی و بسته الحاقی Sonic Superstars اشاره کرد. علاوه بر این موارد، می‌توان به یک پیش درآمد احتمالی انیمه‌ای برای یک بازی معرفی نشده جدید اشاره نمود. ظاهراً این بازی معرفی نشده جدید برای تعطیلات ۲۰۲۴ و نیز اکران فیلم Sonic 3 در دسامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند.

از نظر محتوای قابل بازی، ظاهراً در سال ۲۰۲۴ شاهد انتشار یک بازی موبایلی جدید مبتنی بر فرنچایز Sonic، یک بسته الحاقی برای عنوان Sonic Superstars و یک نسخه‌ی اصلی جدید خواهیم بود. همراه با نمایش سومین فیلم و سریال‌های تلویزیونی، دلایل زیادی وجود دارد که طرفداران Sonic در سال ۲۰۲۴ در مورد آن‌ها هیجان زده خواهند شد.

نمایش پیش درآمد احتمالی انیمیشن Sonic قبل از انتشار بازی جدید در تعطیلات سال ۲۰۲۴، مطابق با چیزی است که تاکاشی ایزوکا (Takashi Izuka)، تهیه کننده سری Sonic، چندی پیش به آن اشاره کرده بود. ایزوکا در جریان پنل اخیر Tokyo Game Show 2023 با حضور نمایندگانی از سگا، کپکام (Capcom) و اسکوئر انیکس (Square Enix) اظهار داشت که می‌خواهد انتشار بازی‌ها را با پروژه‌های رسانه‌ای دیگر همزمان کند. وی اشاره کرد که قبلاً یک تیم توسعه دهنده کار روی یک بازی را به پایان می‌رساند، به این موضوع فکر می‌کرد که در مرحله بعد روی چه چیزی کار کند و سپس کار را ادامه می‌داد. ایزوکا اظهار داشت که تیم‌های توسعه برنامه‌ریزی می‌کنند تا بازی‌های خود را با سایر تولیدات Sonic خارج از بازی‌ها، مانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی سازگار و زمان‌بندی انتشار آن‌ها را با این پروژه‌های رسانه‌ای هماهنگ کنند.

Sonic Superstars جدیدترین بازی از مجموعه Sonic به شمار می‌رود که یک اثر پلتفرمر محسوب می‌شود و توسط Arzest و سونیک تیم (Sonic Team) توسعه یافته و سگا وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است. این بازی دارای گیم پلی اسکرول جانبی است که یادآور بازی های کلاسیک Sonic the Hedgehog است و در آن بازیکنان می توانند در نقش چهار شخصیت نمادین این مجموعه شامل سونیک، تیلز (Tails)، ناکلز اکیدنا (Knuckles the Echidna) و ایمی رز (Amy Rose) قرار گیرند.


منبع: Twistedvoxel

منبع : gamefa.com