قیمت قطعی خودروهای وارداتی در سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام شد

قیمت ماشین های جدید در سامانه فروش یکپارچه

قیمت خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه بالاخره مشخص شد. در این میان، اسم محصولات تویوتا، کیا و چند چینی به چشم می‌آید که در ادامه به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

پس از سال‌ها انتظار، اکنون می‌توانیم با خیال راحت به سراغ لیست قیمت خودرو های وارداتی جدید برویم و باید اشاره کنیم که این قیمت‌ها به صورت قطعی در سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت خواهند شد و اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست همدیگر بدهند، بالاخره بعد از ۵ سال دوری، چشم ما به جمال ژاپنی‌ها و کره‌ای‌های تازه وارد روشن می‌شود.

لیست قیمت خودروهای وارداتی جدید در سامانه فروش یکپارچه خودرو

قیمت خودروهای وارداتی

اگر از دنبال کنندگان بازار خودروهای چینی باشید، به راحتی می‌توانید از روی قیمت دلاری آن‌ها و فرمول‌های ثابت، قیمت نهایی خودروهای چینی را حدس بزنید. متاسفانه قیمت خودروهای کره‌ای، ژاپنی و حتی اروپایی صفر کیلومتر جدید که وارد کشور شده‌اند، به دلیل وارد شدن محدود و اینکه ۵ سال غیبت داشته‌اند و حسابی پرطرفدار هستند، از فرمول‌های قیمت گذاری معمولی و ثابت پیروی نمی‌کنند و دنیای خودشان را دارند؛ بحث دلال‌های از خدا بی‌خبر هم به جدا! به هر حال پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره لیست قیمت خودروهای وارداتی جدید در سامانه فروش یکپارچه خودرو منتشر شد که در ادامه، همراه آن‌ها خواهیم بود.

قیمت‌های قطعی، آن قدر هم قطعی نیستند!

قیمت خودروهای وارداتی

قبل از شروع کار بد نیست اشاره کنیم که به قیمت‌های زیر، هزینه‌های دیگری مثل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، کرایه حمل و هزینه شماره گزاری هم اضافه خواهد شد. بنابراین به قیمت خودروهای وارداتی جدید، در بهترین حالت، تقریبا ۳۰۰ میلیون تومان اضافه کنید.

لیست قیمت ماشین های جدید در سامانه فروش یکپارچه

  • هونگچی H5 از شرکت بهن موتور با قیمت ۲,۲۹۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
  • کیا سلتوس از شرکت کوشا خودرو با قیمت ۲,۱۵۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان
  • تویوتا کرولا از شرکت معین خودرو با قیمت ۱,۷۴۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان
  • جتا VS7 از شرکت ماموت خودرو با قیمت ۲,۰۲۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • فاو بستیون T77 پرو از شرکت بهمن موتور با قیمت ۱,۶۵۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
  • جتا VS5 از شرکت ماموت خودرو با قیمت ۱,۶۹۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۱۴۰۲-۰۸-۱۱

منبع : gadgetnews.net