نخستین شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی اعلام شد

۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲

نخستین شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی اعلام شد. شرکت معین خودرو Toyota Corolla را در نسخه ۱.۲ لیتری توربوشارژ به بازار عرضه می‌کند.

قیمت قطعی خودروهای وارداتی اخیرا اعلام شد و در همین راستا شرکت معین خودرو قصد دارد تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربوشارژ را به مشتریان عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی در آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی

هرچند قیمت تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربوشارژ در مبادی ورودی کشور ۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، اما معین خودرو این خودرو را با احتساب تمام هزینه‌ها با قیمت مصرف‌کننده ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزرار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. فرایند تکمیل وجه و ثبت نام قطعی این خودرو از ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه آغاز شده است. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز ۳۰ روزه خواهد بود.

مشخصات فنی تویوتا کرولا

شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی

تویوتا کرولا وارداتی به یک موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT مولتی درایو با حالت تیپ ترونیک و ۱۰ سرعته مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی

شرایط فروش تویوتا کرولا وارداتی

از امکانات این خودرو می‌توان به تنظیم حالت رانندگی، سامانه استارت استاپ اتوماتیک، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور، استارت دکمه‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، پاکسازی هوای کابین، تهویه الکتریکی دستی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، حفظ خودرو بین خطوط، رادار خط خوان، نور بالای اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی، ۷ ایربگ ۱۱ نقطه‌ای و سانروف برقی اشاره کرد.

منبع : gadgetnews.net