کارگردان Helldivers 2 از سختی Elden Ring: Shadow of the Erdtree دفاع می‌کند

یوهان پیلستد (Johan Pilestedt)، کارگردان بازی Helldivers 2 و استودیوی Arrowhead، در شبکه اجتماعی X از سختی Elden Ring: Shadow of the Erdtree دفاع کرد.

آقای پیلستد در ابتدا با ری‌توییت نظری درباره طراحی باس‌های Elden Ring: Shadow of the Erdtree، گفت که یک طراحی خوب در بازی، باید بیش از هر چیزی احساسات مخاطب را هدف قرار دهد. در جواب به این نظر، شخصی چنین گفت:

مشکل این فلسفه طراحی این است که جامعه مخاطب خاصی را هدف قرار می‌دهد. من Dark Souls 1 را تجربه کردم و پس از شکست دادن چند باس، متوجه شدم که از این اثر لذت نمی‌برم. به همین دلیل دیگر به بازی ادامه ندادم.

پیلستد در جواب نوشت:

اثری که برای همه باشد، برای هیچ‌کس نیست. همیشه باید جامعه مخاطب خاص باشد.

سختی بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring، مبحثی جنجالی طی چند روز اخیر بوده است. برخی از بازیکنان، سختی باس‌های آن را ناعادلانه و آزاردهنده می‌دانند. به همین دلیل، بررسی‌های استیم این بسته‌الحاقی متوسط می‌باشد.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree هم‌اکنون در دسترس کنسول‌های نسل هشتم و نهم و PC قرار دارد.

اسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥PinocchioMasoudGidorapacman remasteredBLACK GOKUبدون‍ تعصبKratosاوردک تک تک ورژن حقیقیBrainiacGOD OF WAR 3موز خندانSoheilهیربدꕥDARKSIRENUnga bungaThe sparrowboy gamerFashanmore
منبع : gamefa.com