سازندگان Lords of the Fallen جزئیات نحوه استفاده از ویژگی‌های DualSense را در PS5 ارائه می‌دهند

سازندگان نحوه پیاده‌سازی Adaptive Triggers ،Haptic Feedback و بلندگوهای DualSense در بازی Lords Of the Fallen را توضیح دادند.

طرفداران بازی‌های سولزلایک اخیراً از یک بازی جدید عالی به نام Lies of P لذت بردند درحالی که بازی دیگری که بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد نیز در راه است. Lords of the Fallen قرار است به زودی عرضه شود و با نزدیک شدن به زمان عرضه، توسعه‌دهنده، هکس ورکس (Hexworks)، جزئیات جدیدی در مورد نسخه PS5 آن در یک به‌روزرسانی جدید منتشر شده در PlayStation Blog به اشتراک گذاشته است.

با استفاده از Adaptive Triggers، این استودیو سطوح مختلفی از مقاومت را با هر بار کشیدن ماشه بسته به سلاحی که استفاده می‌کنید ارائه می‌دهد. بنابراین، بر خلاف سلاح های سبک و کما‌ن‌های پولادین، اگر از سلاح‌های متوسط یا سنگین استفاده می‌کنید، می‌توانید انتظار کشش بسیار بیشتری در ماشه را در هنگام کشیدن آن داشته باشید. علاوه بر این، هنگام استفاده از حملات شارژ شده سنگین، ماشه پس از کشیدن بیشتر متوقف می‌شود، پس از آن باید آن را تا انتها بکشید تا حمله خود را رها کنید.

به لطف بازخورد لمسی DualSense، هکس ورکس می‌گوید که بازیکنان هر حمله سبک و سنگین را احساس خواهند کرد. در نهایت، Lords of the Fallen از بلندگوهای کنترلر نیز استفاده خواهد کرد. به گفته این استودیو، هر قدمی که برمی‌دارید از طریق کنترلر نیز شنیده می‌شود.

سازندگان پیش از این تأیید کرده بودند که Lords of the Fallen روی PS5 با کیفیت بصری ۱۰۸۰p/60 FPS یا ۴K/30 FPS اجرا خواهد شد.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

منبع : gamefa.com