سایپا هر هفته قیمت ساینا S را افزایش می‌دهد + قیمت جدید

سایپا عادت بدی پیدا کرده و هر هفته قیمت ساینا S را تغییر می‌دهد. این خودرو ظرف مدت ۴ ماه بیش از ۸۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است!

با ورود به دومین هفته آبان ماه، گروه خودروسازی سایپا فهرست قیمت جدید ۱۴ اتومبیل خودش را اعلام کرد که خبر از افزایش چندباره قیمت برخی از مدل‌ها می‌دهد. چند تا از محصولات این شرکت از جمله ساینا اس از مرداد ماه امسال تاکنون چند بار افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. در واقع اگر بخواهیم دقیق‌تر بررسی کنیم، قیمت این محصولات هر ماه ۳ بار افزایش خورده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش ساینا اس سایپا در آبان ۱۴۰۲

ساینا S، یکی از خودروهای پرفروش این شرکت است که فهرست قیمت جدید سایپا خبر از افزایش قیمتش می‌دهد. نسخه جدید این خودرو که با استانداردهای ۸۵ گانه همراه است، قیمت پایه ۲۷۹ میلیون تومانی دارد که با توجه به هزینه‌های اضافی، قیمت نهایی آن می‌تواند به ۳۳۰ میلیون تومان برسد. با توجه به قیمت ۲۴۸ میلیون تومانی این خودرو در مرداد ماه امسال، به این نتیجه می‌رسیم که تنها ظرف ۴ ماه، بیش از ۸۰ میلیون افزایش قیمت داشته است.

لیست قیمت ساینا S از مرداد تا آبان ۱۴۰۲

تاریخ اعلام قیمت قیمت
مرداد ۱۴۰۲ ۲۴۸،۶۹۴،۰۰۰ تومان
شهریور ۱۴۰۲ ۲۵۴،۷۶۰،۰۰۰ تومان
۶ مهر ۱۴۰۲ ۲۹۱،۶۹۰،۰۰۰ تومان
۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۹۵،۶۴۱،۰۰۰ تومان
۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۳۰۱،۷۳۹،۰۰۰ تومان
۳ آبان ۱۴۰۲ ۳۲۳،۷۵۷،۰۰۰ تومان
۸ آبان ۱۴۰۲ ۳۳۰،۴۹۰،۰۰۰ تومان

همانطور که در فهرست بالا هم مشاهده می‌کنید، قیمت ساینا S در مرداد ماه امسال حدود ۲۴۸ میلیون تومان بود. شهریور ماه قیمت آن به ۲۵۴ میلیون تومان رسید. این خودرو در مهر ماه سه بار افزایش قیمت خورد و آخرین قیمت آن در ۱۳ مهر به ۳۰۱ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. اما حالا با گذشت کمتر از یک ماه مجددا دو بار افزایش قیمت خورده و به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ساینا S در ۸ آبان ۱۴۰۲

فراموش نکنید که این قیمت محصول درب کارخانه است که خودتان بهتر از ما می‌دانید خرید از کارخانه چقدر دشوار است. بنابراین قیمت خودرو در بازار حتی بیشتر از این هم هست!

پاسخ سایپا به افزایش قیمت‌ها

گروه خودروسازی سایپا می‌گوید که در نسل جدید این خودرو، امکانات رفاهی و ایمنی ساینا اس را ارتقا داده و با رعایت استانداردهای ۸۵ گانه، گام بزرگی را در راستای بهبود کیفیت خودروهای تولید داخل برداشته است. سایپا می‌گوید نصب آپشن‌هایی مثل سیستم نظارت روی فشار تایرها، کنترل پایداری الکترونیکی و دی لایت از جمله مواردی بود که به افزایش قیمت نهایی محصول منجر شده است.

منبع : gadgetnews.net