دسترسی زودهنگام Modern Warfare 3؛ چه زمانی می‌توانید بخش داستانی را تجربه کنید؟

چه زمانی می‌توانید کمپین Modern Warfare 3 را در حالت دسترسی زودهنگام تجربه کنید؟ اگر بازی را پیش‌خرید کرده‌اید، زمان زیادی برای انتظار باقی نمانده است.

برای کسانی که در حال پیش‌خرید Modern Warfare 3 هستند که این اثر در تاریخ ۱۰ نوامبر به صورت رسمی منتشر می‌شود، امتیاز ویژه‌ای در قالب دسترسی زودهنگام به کمپین بازی در نظر گرفته شده است. این ترفندی است که اکتیویژن سال گذشته با Modern Warfare 2 اجرا کرد و اساساً تضمین می‌کند که میلیون‌ها گیمر کمپین Call of Duty را تجربه کرده و از آن عبور نمی‌کنند و تنها به تجربه‌ی بخش چندنفره بازی نمی‌پردازند.

افرادی که Call of Duty: Modern Warfare 3 را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر)، از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به بخش داستانی این بازی دسترسی داشته باشند. انتظار می‌رود به پایان رساندن کمپین این بازی حدود ۵ الی ۶ ساعت به طول بی‌انجامد. با این حال، دسترسی زودهنگام به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در اسرع وقت به کسب تروفی‌ها، اچیومنت‌ها و باز کردن موارد قفل شده در بخش کمپین بازی بپردازند.

از سوی دیگر، پری لود کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 یک روز قبل از انتشار رسمی بازی در دسترس خواهد بود. با فرض اینکه قبلاً COD HQ را نصب کرده‌اید، بسته به پلتفرم انتخابی شما حجم پری لود کمپین این اثر حدود ۵۰ تا ۸۰ گیگابایت است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۳) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.


منبع: InsiderGaming

منبع : gamefa.com