بازی Saints Row در ابتدا قرار بود از ویژگی‌های نسخه‌های ابتدایی این فرنچایز استفاده کند

اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که تا پیش از مداخله‌ی دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر عنوان Saints Row، این بازی قرار بود المان‌ها و ویژگی‌های نسخه‌های ابتدایی این مجموعه را به نمایش بگذارد.

طبق ادعای یوتیوبری به نام mrsaintsgodzilla21، طرح اولیه‌ی استودیوی وولیشن (Volition) این بود که کاراکترهای جانی گات (Johnny Gat)، شاندی (Shaundi)، دکس (Dex)، آیشا (Aisha) و پیرس (Pierce) را به عنوان شخصیت‌های اصلی در بازی Saints Row (2022) داشته باشد. همچنین قرار بوده است ۸۰ درصد از لحن و مضمون آن شبیه به Saints Row 2 و ۲۰ درصد دیگر به مانند Saints Row: The Third باشد؛ با این حال، مداخله‌ی دیپ سیلور باعث شد تا وولیشن پروژه را در مسیر دیگری هدایت کند.

ذکر شده است که مایک واتسون فقید (معروف به IdolNinja)، طراح ماد و مدیر انجمن که توسعه پروژه پچ Saints Row 2 در وولیشن را رهبری می‌کرد، قرار بود مسئول طراحی ماموریتی باشد که در آن بازیکنان می‌توانند در نهایت شخصیت Dex را بکشند. اگر اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط یوتیوبر مذکور دقیق باشد، نشان می دهد که تیم سازنده کنترل خلاقانه‌ای روی بازی ساخت نداشته است. استودیوی وولیشن چندی پیش توسط شرکت مادر، امبریسر گروپ (Embracer Group)، به دلیل عدم موفقیت تجاری بازی Saints Row تعطیل شد.

بازی اکشن ماجراجویی جهان باز Saints Row هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.


منبع: Twistedvoxel

BrainiacunchartedCambyses The Thirdmilad saPop_Starرحمان : لست چنسmeysamb
منبع : gamefa.com