تصاویر جدیدی از Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شدند

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) تصاویر جدیدی از عنوان اکشن نقش‌آفرینی مورد انتظار Final Fantasy 7 Rebirth را به اشتراک گذاشته است.

اسکوئر انیکس در طی هفته‌های اخیر اطلاعات و جزئیات جدیدی را از بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر کرده است. آخرین اطلاعات منتشر شده شامل مبارزات بازی، مکانیک‌های جدید Synergy، محیط‌ها و شخصیت‌های جدید می‌باشد. در همین راستا، این شرکت ژاپنی تصاویر جدیدی را از اثر مذکور منتشر کرده است.

تصاویر جدید Final Fantasy 7 Rebirth علاوه بر نشان دادن برخی از مکان‌های آشنا مانند Kalm و Mythril Mines، شخصیت‌های مختلفی را که بازیکنان در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو خواهند شد به همراه Kujata، chocoboutiques، Materia و موارد دیگر را نشان می‌دهد. در این تصاویر علاوه بر نمایش مهارت‌ها و توانایی‌های جدید Synergy، نگاهی اجمالی به شخصیت‌های Red XII و Aerith در بخش مبارزات نیز وجود دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از Final Fantasy 7 Rebirth را مشاهده کنید:

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.

milad saBig BossSirAmirKratosSepehrAQUARIUSفرشته‌ی نگهبان دربار راک‌استار گیمزmeysambMahdikarma(دازای)poriمحمد صالح اسدیNOTHING...Cambyses The Third𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰mrmasoud pc gamerهادی صفائیS Ghost of Spartaراستین کولهgod of warmore
منبع : gamefa.com