مدت زمان گیم‌پلی Black Myth: Wukong حدود ۱۵ ساعت است

به نظر می‌رسد که Black Myth: Wukong یکی از کوتاه‌ترین عناوین سولزلایک به شمار می‌رود، چرا که سازندگان این اثر اعلام کرده‌اند که مدت زمان گیم‌پلی این بازی حدود ۱۵ ساعت خواهد بود.

فنگ جی (Feng Ji)، تهیه‌کننده ارشد Black Myth: Wukong، در صحبت‌های جدید خود اعلام کرد که هدف تیم توسعه‌دهنده ساخت یک اثر سولزلایک است که حداقل به مدت ۱۵ ساعت قابل بازی باشد. با این حال، او تاکید کرد که این تخمین ساعات زیادی را که بازیکنان برای یادگیری الگوهای حمله و تسلط بر باس فایت‎‌ها صرف می‌کنند، در نظر نگرفته است. بنابراین در عمل این بازی می‌تواند بسیار طولانی‌تر باشد.

در حالی که این بازی یک اثر سولزلایک است، اما نمی‌توان گفت که تجربه آن تا چه اندازه دشوار خواهد بود. بنابراین باید دید که آیا بازی Black Myth: Wukong چالش کافی را ارائه می‌دهد یا خیر. بسته به درجه سختی آن، مدت‌ زمان گیم‌پلی ممکن است برای مخاطبان کافی یا خیلی کوتاه باشد. همچنین باید توجه داشت که سازندگان هنوز مشخص نکرده‌اند که این ۱۵ ساعت شامل محتوای جانبی می‌شود یا خیر.

یکی دیگر از جزئیات جالب این است که توسعه‌دهندگان عناوین سولزلایک اغلب مدت زمان گیم‌پلی خود را کمتر از حد معمول اعلام می‌کنند. به عنوان مثال، پیش‌تر هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) اظهار داشت که مدت زمان گیم‌پلی Elden Ring با تمرکز بر داستان و ماموریت‌های اصلی حدود ۳۰ ساعت خواهد بود. افرادی که این اثر را تجربه کرده‌اند، حتی بدون نظر گرفتن محتوای جانبی آن زمان بسیار بیشتری را صرف کرده‌اند.

بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد. نسخه‌ ایکس باکس سری ایکس/اس این اثر با تاخیر و در تاریخی نامعلوم در دسترس قرار خواهد گرفت.

pacman remasteredBenyaminnobodyMehran.BaDARKSIREN𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥امیرحسینX_Wolverine_Xسعید پرهیزیگیمرِ روان شناسKiomarsMatin BarkatSeraCambyses The ThirdOda nobunagaAMIR 007Meti55TojiHELLO.BROTHERSarminmore
منبع : gamefa.com