احتمالا Fallout 5 زودتر از پیش‌بینی‌ها معرفی شود

به نظر می‌رسد شرکت Bethesda طرفداران فرنچایز Fallout را منتظر نگذارد و زودتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شود، از ورودی شماره‌دار بعدی، رونمایی کند.

به دنبال پخش سریال Fallout، ساخته آمازون پرایم، بازی‌های این فرنچایز نیز با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شدند. همچنین، موفقیت این سریال میلیون‌ها دلار سود را روانه Bethesda کرد.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، از مدیران ارشد Xbox، طی نمایش زنده رسانه IGN به موفقیت عظیم سریال Fallout اشاره کرد. وی همچنین گفت که تیم سازنده بازی، قصد دارد تا زودتر از آنچه که پیش‌بینی شده است، ساخت عنوان بعدی فرنچایز را جدی بگیرد.

همچنین به نظر می‌رسد تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان بازی، تحت تاثیر موفقیت‌های اخیر این فرنچایز قرار گرفته است. فیل اسپنسر در رابطه با آینده این IP صحبت کرد و عقیده تاد هاوارد را نیز به اشتراک گذاشت:

تاد روی برنامه‌های کاری‌اش نظارت دارد. همیشه موفقیت را تشخیص می‌دهد و به معنای آن فکر می‌کند.

احتمالا می‌توان گفت Bethesda ساخت Fallout 5 را زودتر از برنامه‌ریزی‌های قبلی شروع خواهد کرد.

با توجه به سرعت Bethesda در توسعه عناوین مختلف، بعید به نظر می‌رسید که Fallout 5 زودتر از ۲۰۳۰ منتشر شود. حتی طرفداران معتقدند که The Elder Scrolls 6 در نسل بعدی عرضه خواهد شد.

با در نظر گرفتن اظهارات فیل اسپنسر، شاید بازی Fallout 5 زودتر از ۲۰۳۰ در دسترس قرار بگیرد.

Gidorafanboy hunterMehran.BaSCHNOZThe World EnderA0seyed0AArthurViboro𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥HesamAIlul-bookاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)Brainiacboy gamerSeraدکتره گیمفاvitto corleoneJoel Morganهالک ایرانی人Acker益man人more
منبع : gamefa.com