تریلر جدید بسته‌ی الحاقی Shattered Space بازی Starfield منتشر شد

در جریان رویداد اخیر Xbox Games Showcase، تأیید شد که Shattered Space در سال ۲۰۲۴ برای Starfield منتشر می‌شود.

بازی Starfield در سپتامبر ۲۰۲۳ با واکنش‌های متفاوتی منتشر شد. پس از بیش از یک دهه توسعه، Starfield که قرار بود یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده‌ی تاریخ باشد، نتوانست نظر بسیاری از طرفداران در سراسر جهان را جلب کند، اما این موضوع استودیوی Bethesda Game Studios را از ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد برای این بازی نقش‌آفرینی حماسی فضایی باز نداشته است.

طرفداران ماه‌هاست که مشتاقانه منتظر اخبار مربوط به اولین بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی یعنی Shattered Space هستند. این بسته‌ی الحاقی از قبل از عرضه‌ی Starfield نیز برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا استودیوی Bethesda تریلر جذابی را از این بسته‌ی‌الحاقی منتشر کرد ولی هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی اعلام نشده است.

همانطور که حدس می‌زدیم، این بسته‌ی الحاقی بر محوریت خاندان واروون (House Va’ruun) و مار عظیم (The Great Serpent) است و بازیکنان به دنیاهای عرفانی و فرقه‌گرایانه منتقل می‌شوند تا در جستجوی منشأ رازی برآیند که بنیان کل جهان را به چالش خواهد کشید.

در اینجا تریلر جدید بسته‌ی الحاقی Shattered Space را مشاهده می‌کنید:

همچنین اعلام شد که محتوای بیشتری امروز برای Starfield عرضه می‌شود، از جمله محتوای Creation Club و ماموریت‌های گسترده‌ی Bounty Hunter.

محمدحسینHorakhshboy gamergun head (blizzard fan)ᚱ.ᚻOmidA0seyed0ADARKSIRENیه گیمر سادههادی صفائیتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )john117mrMatin BarkatAshen undead the bearerv-alkalineBrainiacDream in Red (Playstation T)(Todd Howard)Cambyses The Thirdmore
منبع : gamefa.com