FromSoftware قصد دارد در مبارزات بازی بعدی، فراتر از Sekiro برود

در مصاحبه‌ای با وبسایت Gameinformer، هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی FromSoftware، حول مبارزات در Bloodborne و Sekiro صحبت کرد و متذکر شد که این استودیو قصد دارد با بازی بعدی، در بحث مبارزات فراتر از Sekiro عمل کند.

وی با اشاره به مکانیک‌های «دفاعی» و «تهاجمی»، در این باره گفت:

[در بحث مبارزات] من فکر می‌کنم یک سطح بالاتر هم وجود دارد که می‌توانیم به آن برسیم و این مکانیک‌ها را حتی بیش از این اصلاح کنیم و بهبود دهیم.

میازاکی اعتقاد دارد که جای پیشرفت برای سیستم‌های مبارزاتی FromSoftware وجود دارد و قصد دارد برای پروژه‌های آینده، در این زمینه بهتر عمل کند.

بسیاری از گیمرها اعتقاد دارند که Sekiro: Shadows Die Twice یکی از بهترین سیستم‌های مبارزاتی را در تاریخ بازی‎‌های ویدیویی دارد. حالا صحبت میازاکی مبنی بر ارتقای این سیستم مبارزات به سطحی بالاتر، می‌تواند هیجان بیشتری برای پروژه‌های آیندۀ استودیوی FromSoftware به وجود بیاورد.

Iliyagamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)𝚏𝚒𝚛𝚎𝚏𝚕𝚢 (ساول گودمن قدیم)قصابMeafanaDARKSIRENTentaclesskylordAAACE𝗔𝗿𝗶𝗮.xdSeraMalassezia furfurKurosMatin BarkatKiomars𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥TES fan (در شوک عظمت dragon age origins)تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀmrmore
منبع : gamefa.com