Mass Effect 4 احتمالا از تکنولوژی MetaHuman در آنریل انجین ۵ استفاده خواهد کرد

عنوان نقش آفرینی Mass Effect 4، به نظر قرار است از تکنولوژی MetaHuman استفاده کند تا کاراکترهایی فوق واقع‌گرایانه را در این بازی خلق کند.

طی توییتی از سمت مایکل گمبل (Michael Gamble)، کارگردان بازی و تهیه کننده اجرایی استودیوی بایوور، به نظر آن‌ها قصد دارند تا با استفاده از تکنولوژی MetaHuman که در انجین آنریل ۵ وجود دارد استفاده کرده، تا کاراکترهایی فوق واقع گرایانه برای Mass Effect 4 طراحی کنند.

کارگردان تکنولوژی اپیک گیمز (Epic Games)، آقای کریس ایونز (Chris Evans)، در توییتر توضیح داد هنگام کار با آنریل انجین ۵ و به خصوص در بخش MetaHuman چه مشکلاتی رو به رو شده‌اند، به طور دقیق تر او به دنبال مشکلاتی می‌گشت که باعث می‌شد بازی‌سازها از این بخش استفاده نکنند.

و در ادامه گمبل به توییت Evans پاسخ داد و با ارسال GIF از یکی از نژاد‌های سری Mass Effect نشان داد که این انجین توانایی رندر و اجرای این نژاد از سری Mass Effect را ندارد. به هرحال تکنولوژی MetaHuman ساخته شده تا بتواند نژاد‌های انسان، Quarian و Asari را ساخته و رندر کند و دیگر نژاد‌ها انتخاب مناسبی برای استفاده از MetaHuman نخواهند بود.

یکی دیگر از بازی‌هایی که به نظر به طور همزمان از این تکنولوژی استفاده می‌کند، Perfect Dark است. در پروفایل لینکدین رئیس بخش انیمیشن شرکت سازنده این بازی، آن‌ها با استفاده از این تکنولوژی سعی دارند تا انسان‌هایی فوق واقع گرایانه تولید کنند.

همچنین طی آخرین پادکست The Xbox Two، به نظر می‌رسد که Mass Effect بعدی به صورت جهان باز عرضه نخواهد شد و سبک کلاسیک این سری را دنبال خواهد کرد. با این حال، این‌ها همه شایعاتی هستند که درباره این بازی وجود دارند و برای اخبار قطعی‌تر باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.

منبع : gamefa.com