The Elder Scrolls 6 زودتر از موعد معرفی شد تا خشم طرفداران فروکش کند
به نظر میرسد که تاد هاوارد (Todd Howard)، قصد داشته است با تایید ساخت The Elder Scrolls 6، خشم طرفداران را فروکش سازد.
طی آخرین مصاحبهی بروس نسمیف (Bruce Nesmith)، از توسعه دهندگان استودیوی بتسدا، با MinnMax، به نظر میرسد که بتسدا پیش از آغاز پروسۀ ساخت، The Elder Scrolls 6 را تایید کرده است، چرا که هواداران بسیار خشمگین بودهاند.
او گفت که یکی از باورهای مشترک او با تاد هاوارد این است که یک بازی باید ۶ ماه قبل از عرضه، معرفی شود. چرا که متاسفانه، صنعت گیمینگ حافظهی کوتاه مدتی دارد.
بیشتر استودیوهایی که بازی خود را چندین سال قبل از عرضه معرفی میکنند، معمولا بازی خود را نابود کرده و بهترین زمان برای معرفی یک بازی، ۶ ماه قبل از عرضه است.
او همچنین دربارهی تایید ساخت The Elder Scrolls 6 گفت:
پروسهی ساخت بازی خیلی وقت پیش در سال ۲۰۱۸ تایید شد و حتی ابتدای امسال نیز دوباره خبر ساخت آن را عنوان کردیم. مدتی پیش نیز فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، به این نکته اشاره کرد که بازی حداقل تا زمان عرضه ۵ سال فاصله دارد. اما در نهایت ما همهی اینها را گفتیم تا خشم طرفداران فروکش کند.
او همچنین ادامه داد:
تاد گفته است The Elder Scrolls 6 در دست ساخت قرار دارد و قطعا شاهد عرضهی آن خواهیم بود. اما تا ۶ ماه باقی مانده به عرضه، اخبار زیادی را از آن نخواهید شنید که به نظر من باید همینطور باشد. به نظر من و تاد، این بهترین روش برای معرفی بازی و عرضهی آن است. حداقل میتوانم بگویم برای استودیوی بتسدا اینگونه بوده است.
با اینکه هیچ جزئیات دیگری از The Elder Scrolls 6 در دسترس نیست، اما نسمیف تایید کرده است که سیستم ارتقای شخصیت این بازی، همانند نسخههای قبلی آن خواهد بود.