آمادگی شینجی میکامی برای بازگشت به ساخت بازی‌های ویدیویی

به نظر می‌رسد که شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق فرنچایز Resident Evil، پس از پایان مدت بند عدم رقابت آماده بازگشت به عرصه‌ی توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی است.

آقای میکامی با انتشار پستی در صفحه‌ی توییتر خود از بازگشت وی به ساخت بازی‌های ویدیویی خبر داد:

اکنون که مدت قرارداد عدم رقابت خود را به پایان رساندم، فکر می‌کنم باید به سر کار بازگردم.

در اوایل سال جاری میلادی اعلام شد که شینجی میکامی استودیوی تانگو گیم‌ورکز (Tango Gameworks)، توسعه‌دهنده‌ی عناوینی همچون سری The Evil Within و بازی‌های Hi-Fi Rush و Ghostwire: Tokyo را ترک می‌کند. این استودیو در سال ۲۰۱۰ توسط میکامی تاسیس گردید و سپس به زیرمجموعه‌ی شرکت بتسدا (Bethesda) اضافه شد.

شینجی میکامی بیشتر به خاطر دوران حضورش در کمپانی کپکام (Capcom) شناخته می‌شود، جایی که او نسخه‌ی اول Resident Evil، بازسازی آن در GameCube در سال ۲۰۰۲ و Resident Evil 4 را در میان عناوین دیگر کارگردانی کرد. وی همچنین سابقه‌ی کارگردانی بازی Vanquish از استودیوی پلاتینیوم‌گیمز (Platinum Games) و Shadows of the Damned از استودیوی Grasshopper Manufacture را در کارنامه‌ی خود دارد. وی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که می‌خواهدد پیش از بازنشستگی یک پروژه دیگر از بازی‌های ویدیویی را کارگردانی کند . او افزود که ایده‌هایش کم نیست و این ایده‌ها به ژانر وحشت محدود نمی‌شوند.

خط زمانی توییتر میکامی نشان می‌دهد که این توسعه‌دهنده کهنه‌کار در زمان تعطیلات خود مشغول سفر بوده، با این حال او برای تجربه‌ی چند بازی نیز وقت گذاشته است. از سوی دیگر، سودا ۵۱ (Suda 51) اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد بازی جدید Shadows of the Damned را در حالت ایده‌آل با مشارکت شینجی میکامی توسعه دهد.


منبع: Videogameschronicle

منبع : gamefa.com