تعویض انجین بازی Lords Of The Fallen در نهایت باعث افت شدید کیفیت فنی بازی شد

به نظر می‌رسد که Lords Of the Fallen در ابتدا روی آنریل انجین ۴ ساخته شده بود، اما در نهایت با انتقال آن به آنریل انجین ۵، کیفیت بازی بسیار کاهش پیدا کرد.

طبق گفته‌ یکی از اشخاصی که روی ساخت بازی فعالیت داشته است، پروسه‌ی ساخت آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شده و در آن زمان این بازی قرار بود تا توسط یک تیم ۱۰۰ نفره به وسیله‌ی Unreal Engine 4 ساخته شود، اما با ورود به سال ۲۰۱۹، ناشر می‌خواست تا بازی به عنوانی بزرگ‌تر تبدیل شود و ۳۰۰ نفر دیگر از سراسر دنیا به تیم ساخت بازی ملحق شدند تا روی آن کار کنند.

طبق گفته‌ی این شخص، شرکت CI Games و Hexworks به خاطر رقابت با عناوین استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) خواستند تا این بازی روی موتور آنریل انجین ۵ ساخته شود و درخواست آن‌ها زمانی بیان شد که بازی در اواسط پروسه‌ی ساخت در سال ۲۰۲۲ قرار داشت. اعضای تیم تجربه‌ی کمی برای استفاده از موتورگرافیکی جدید داشتند و همین باعث شد مقدار زیادی از کیفیت بازی، مبارزات روان و حتی گرافیک آن کاهش پیدا کند.

او ادامه داد که اولین ویدیوهایی که در سال‌های قبل از تغییر انجین به پلیرها نشان داده می‌شد همگی واقعی بودند زیرا که همگی روی نسخه چهارم ساخته شده بودند، اما درنهایت با این جابه‌جایی، بازی افت کیفیت شدیدی را متحمل شد. آن‌ها حتی این عنوان را بدون بهینه‌سازی منتشر کردند و هنگامی که درخواست داشتند تا یک سال دیگر روی آن کار کنند با جواب منفی از سوی ناشر مواجه شدند.

این سازنده در نهایت ادامه داد که دو بسته‌ی گسترش دهنده برای بازی عرضه خواهد شد که یکی از آن ها Morpheus نام دارد و دومی هنوز در مراحل اولیه‌ی طراحی و ساخت است. همچنین، در حال حاضر، تیم سازنده‌ شبانه روز در تلاش است تا بازی را بهبود دهد و آن را به عنوانی که به پلیرها وعده داده شده بود، تبدیل کند.

منبع : gamefa.com