توسعهدهنده سابق راکستار: نقشه GTA 6 باید کوچکتر و متراکمتر باشد
یکی از توسعهدهندگان سابق شرکت راکستار (Rockstar) که روی Red Dead Redemption و GTA Vice City Stories کار کرده است، میگوید نقشۀ GTA 6 باید کوچکتر و متراکمتر باشد.
GTA 6 مورد انتظارترین بازی جهان است. پس از موفقیت غیرقابل تصور GTA 5 و GTA Online و Red Dead Redemption 2، ما بسیار ذوق و شوق داریم تا ببینیم شهر وایس سیتی این بار چگونه توسط راکستار به تصویر کشیده میشود. در گفتوگویی با PCGamesN، یکی از توسعهدهندگان سابق راکستار متذکر شده که امیدوار است GTA 6 نسبت به نسخههای قبلی، یک مکان کوچکتر اما متراکمتر ارائه بدهد.
تونی گولند (Tony Gowland)، توسعهدهندۀ سابق راکستار، در این باره گفت:
در مورد چیزهایی که امیدوارم [GTA 6] باشد، شخصاً دوست دارم اندازۀ کوچکتری از جهان بازی را شاهد باشیم، یک مکان کوچکتر اما بسیار متراکم باعث میشود تا خاطرات خوش نسخههای قدیمی زنده شود.
تنها چیزی که از GTA 6 دیدم، همان کلیپهای لو رفته هستند که سریعاً دست از تماشای آنها برداشتم. این بسیار برای تیم سازنده ناراحتکننده بود که تمام زحمتهایشان در حالتی خام و به پایان نرسیده، در معرض دید عموم قرار بگیرد. ترجیح میدهم تا تریلر رسمی بازی صبر کنم.
نظر شما در این باره چیست؟