سونی تأیید کرد که نیمی از بازیهای سرویس محور خود را به تاخیر انداخته است
شرکت سونی میخواهد اطمینان حاصل کند که این بازیهای لایو سرویس، برای مدت طولانی مورد پسند گیمرها قرار خواهند گرفت.
سونی تأیید کرد که تعداد بازیهای سرویس محوری را که در سالهای آینده منتشر میکند، به نصف کاهش داده. در گزارشهای اخیر، سونی اینترتینمنت بارها گفته است که قصد دارد تا سال مالیای که در مارس ۲۰۲۶ به پایان میرسد، ۱۲ عنوان لایو سرویس در بازار داشته باشد. این حال، اوایل امسال تیم مدیریت PlayStation تأیید کرد که برای فرآیند “بازبینی دقیق نمونه کارها” با استودیوی بانجی (Bungie) همکاری کرده است.
طبق گزارشهای مطبوعاتی، این امر منجر به کاهش مقیاس برخی پروژهها شده است. هیروکی توتوکی، رئیس و مدیر ارشد عملیاتی و مدیر مالی سونی، در تماس تلفنی برای بحث در مورد نتایج خود، ظاهراً تأیید کرد که این بررسی منجر به تاخیر برخی بازیها شده تا سازندگان بتوانند کیفیت آنها را بهتر تضمین کنند.
او گفت:
ما در حال بررسی این موضوع هستیم … ما تا آنجا که ممکن است سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که این بازی ها برای مدت طولانی مورد پسند و لذت گیمرها قرار خواهند گرفت. از ۱۲ عنوان، شش عنوان تا سال مالی ۲۰۲۵ منتشر خواهند شد که البته این برنامه فعلی ما است. در مورد شش عنوان باقی مانده، هنوز در حال کار هستیم. این تعداد کل عناوین لایو سرویس و چند نفره است و ما در میان مدت و بلند مدت میخواهیم این نوع سرویس را پشتیبانی کنیم و این سیاست بدون تغییر شرکت است. به این معنا نیست که ما به عناوین خاصی پایبند هستیم، اما کیفیت بازی باید مهمترین شاخصه باشد.